جاذبه های گردشگری کیش
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بیگ بال کیش

معرفی:بیگ بال یکی از تفریحات هیجان انگیز کیش میباشد.بیگ بال همانطور که از اسمش پیداس یک حباب بزرگ از جنس پلاستیک میباشد که گردشگران تور کیش میتوانند به داخل این حباب ها رفته و بر رو آب شناور شوید.بودن در این توپ ها بسیار هیجان انگیز میباشد زیرا که با تکان خوردن زیاد از سمتی به سمت دیگر پرتاب شده اید که هیجان زیادی را به همراه دارد.در برخی از این توپ های بزرگ می توانید دو نفری استفاده کنید که کنترل کردن بیگ بال آسان تر شده و مفرح بخش بوده.این تفریح برای خانم ها و آقایون قابل استفاده میباشد.البته به شرطی که هوا طوفانی نباشد و دریا آرام و کم موج باشد.هزینه و قیمت این بازی نسبت به مدت زمان استفاده متغیر میباشد.این بازی در عین داشتن امنیت بسیار شاد و مفرح میباشد.گردشگران تور کیش مرداد 98 میتوانند خانواده ای از این بازی هیجان انگیز استفاده کنید و لحظات شادی را در سپری کنند و سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنند.

بیگ بال کیش


باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان در اصل قسمتی از مجموعه دلفیناریوم بزرگ کیش است که در مجموع هر دو قسمت با هم دارای 100 هکتار مساحت می باشند. در مجموعه باغ پردنگان کیش 57 گونه پرنده مختلف شامل طاووس، پلیکان، فلامینگو، درنا، لک لک، شتر مرغ و طوطی زندگی می کنند. بعضی از گونه های موجود در این مجموعه مانند پنگوئن آفریقایی از گونه های منحصر به فرد هستند که برای نگهداری از آن ها شرایط ویژه ای لازم است. پرندگان این باغ در دو قسمت مجزای قفس ها و دریاچه ها نگهداری می شوند تا تداعی کننده محیط واقعی زندگی آن ها باشد. بلیط باغ پرندگان و دلفیناریوم روی هم 112 هزار تومان است که شما مسافران تور کیش شهریور 98 می توانید از ورودی این مجموعه تهیه فرمایید. 

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان کیش


لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی یکی از موجودات دوست داشتنی ای هستند که در ساحل آرام جزیره کیش زندگی می کنند. این لاک پشت ها در دو نژاد پوزه عقابی و سبز در جزیره کیش وجود دارند. از اواخر اسفندماه تا اواسط مردادماه فصل تخم گذاری این لاک پشت ها است که در هر نوبت پانزده روزه مابین 60 تا 70 تخم می گذارند. این لاک پشت ها حدود پنج تا شصت روز پس از تخم گذاری ، از تخم بیرون می آیند و به سمت دریا روانه می شوند. این لاک پشت ها پس از طی مراحل بلوغ خود در دریا برای تخم گذاری به زادگاه خود بازمی گردند. این موجودات بسیار حساس هستند و از شما مسافران تور کیش درخواست می کنیم تا در هنگام شنا و قایق سواری مراقب این موجودات دوست داشتنی باشید.  

لاک پشت های دریایی کیش

لاک پشت های دریایی کیش


گذر طبیعت کیش

گذر طبیعت یکی از پارک های زیبای جزیره کیش است که در بخش شرقی آن قرار گرفته است. این پارک در زمینی به وسعت 35000 متر مربع قرار گرفته است و هدف از احداث آن ایجاد محیطی مطلوب برای گردش و تفریح خانواده ها بوده است. در بخش فضای سبز این پارک سعی بر این بوده است تا از گیاهان بومی منطقه استفاده شود. تعداد 15 مجسمه فایبرگلاس زیبا از حیواناتی که در کیش زندگی می کنند در مکان های مختلف پارک نصب شده است تا معرف پوشش جانوری جزیره به مسافران تور کیش باشد. در قسمتی از پارک وسایل بازی مخصوص کودکان تعبیه شده است تا کودکان دلبند شما سرگرم شوند.  گذر طبیعت کیشگذر طبیعت کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: بهترین جاذبه های کیش،جاذبه های کیش،جاذبه های توریستی کیش،دیدنی های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : پنج شنبه 5 ارديبهشت 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی